Tisdag

Fortfarande inte blivit något gym.. Så jäkla dåligt av mig att inte ta mig dit alltså.. Inte bra o va sjuk i typ 2 veckor man blir lite slö igen då.. Och sen har jag ju slarvat en del med maten o inte ätit så mkt, så kan ju vara därför jag är så seg o känner mig så trött hela tiden med.. Men det är fan inte lätt att få i sig mat om man inte har någon matlust.. Men men det ska väl bli lite bättring med det nu förhoppningsvis.. Gör ett nytt försök att komma iväg till gymmet imorgon igen, hoppas det lyckas bättre då..

Dags och komma igång med det igen nu och hoppas jag får hålla mig frisk denna gång.. Men ja mina resultat jag hade uppnått har nog gått tillbaka lite skulle jag tro.. Men bara o köra på så kommer det tillbaka vartefter..

På torsdag fyller man ju år, o då har ju mina föräldrar bestämt att dom ska komma hit o äta middag här.. Som tur är så ska ju dom stå för maten så jag slipper ju iaf laga mat så det är ju skönt det..

Sen ska det bli ett annat visit på torsdan med och det ser jag fram emot.. Ganska mkt faktiskt så hoppas det blir av och inget annat kommer i vägen.. 3 veckor sen jag träffa människan sist så det vore väldigt kul om det blev av som sagt..

Sen på fredagen händer det också lite saker.. Får hoppas det kommer gå bra iaf och att man inte är allt för nervös.. Vilket jag säkert komma vara.. Dricka lite vin/cider innan på fredag kanske.. Haha..

Ne nu ska jag styra med lite annat innan det är dags för att göra lite köttförssås..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0