Torsdag

Kom hem för ett tag sen från Ams, mötet kändes väl lite onödigt på sätt och vis eftersom det kändes som hon gick igenom samma info som förra gången.. Fick skjuts av pappa upp eftersom han kom hit och lämnade min brors hantlar som jag ska låna lite.. Tänkte försöka köra lite hemma med dom dagarna man inte tar sig till gymmet..

Så ska väl kolla upp några bra övningar man kan göra med.. Finns säkert på youtube..

Går ju och väntar på att dom ska ringa o säga ifall jag fick jobbet eller inte jag var på intervju för förra veckan.. Är ju nästan alltid så att när man vill att en person ska ringa så känns det som att personen aldrig kommer ringa ungefär, bara för att man går och väntar på just det samtalet..

Imorgon blir det och träffa syrran, hoppas inte det blir en alltför jobbig dag bara.. Vi skulle visst käka på nått ställe med, får väl hoppas nån bjuder för jag känner väl inte riktigt att jag har råd med det alltså..

Sen imorgon kväll lär det nog bli att dricka upp vinet jag har i kylskåpet skulle jag tro.. Det blir nog ett bra slut på fredagskvällen med lite vin o nån film.. Kanske lite chips till..

I helgen har jag iaf tänkt besöka gymmet.. Varit sjukt dålig med det denna vecka, inte varit där alls.. Men samtidigt inte känt mig ett dugg motiverad denna vecka.. Men ska väl försöka ta mig dit i helgen, eller åtminstonde gå långpromenad.. Kanske båda.. Sånt som märks..

Hade tänkt låna hem syrrans Wii imorgon med, men kanske inte sån bra idé.. Lär ju inte få ett skit gjort här hemma då.. Så nja vi får se hur jag gör med det där..

Ne nu ska jag väl ta och tag i disken o sen ska jag kolla upp om jag måste installera skivorna jag fick med till kameran för att kunna föra över bilder till datorn..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0