10 maj

Lika underbart väder idag som det var igår.. I love it, jag tycker det är allra skönast ute när det är vår och innan dom riktiga sommardagarna kommer och det blir så varmt att man knappt kan röra sig utan att bli genomsvett typ.. Då tycker jag det är lite jobbigt med värmen men nu är typ perfekt..

Varit och handlat lite granna precis, behövde köpa frukost men att gå till affären och handla frukost grejer och inte veta vad man vill ha är ju inget jag rekomenderar.. Det blev lite mer saker än jag hade tänkt.. Men men blir nog bra..

Glömde boka tvättstugan på vägen oxå som vanligt, får hoppas jag kommer ihåg det sen när jag går ut..

Nu ska jag bara vara hemma och ska väl fortsätta städa, tog badrummet igår och det var typ allt jag orkade.. Fan helt slut i kroppen efter gårdagens träning och promenad.. Haha illa..

Sen efter Annie slutat jobba så blir det att möta upp henne och dra till gymmet och träna.. Och eftersom jag körde styrka igår så blir det nog bara kondition idag..

Känns som jag typ bor i mina träningskläder och mjukisbrallor just nu, då jag typ har mjukisbrallorna på mig varje gång jag går utanför dörren.. Haha.. Men ja när jag går ut så ska jag ju antingen träna eller bara till affären, och palla bry sig om hur man är klädd då..

Ne ska väl käka lite frulle kanske och sen glo på tvn lite innan jag börjar ta tag i hemmet igen även om det är VÄLDIGT svårt att hitta motivation till att städa när det är så bra väder ute..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0