20110523

Kom hem från gymmet för en stund sen, gick 3 km på löpbandet idag.. Det fick räcka kände jag, orkade inte mera.. Var ju ganska trött med eftersom jag bara sovit ca 4 timmar inatt..

Fick ett samtal på vägen hem med som jag aldrig trodde jag skulle få, men ja nu är det bara och vänta och se ifall man hör något innan slutet på juli igen.. Har man inte hört något då så blir det inget..

Vet inte om jag hoppas på ett samtal eller inte riktigt.. För på ett sätt ser jag världens möjlighet här medans jag också undrar lite vad jag har gett mig in på..
Jaja det visar jag hur det blir..

Nu ska jag diska, fixa något att äta och sen kolla på lite Hawaii Five-0 och sen får man väl se om ett annat samtal jag väntar på kommer också..

Känns som det är väldigt mkt just nu som händer inom familjen och så.. Vet ju hur jobbigt jag tycker allt är så kan ju bara tänka mig hur det är för mina föräldrar som har 2 barn dom oroar sig över.. Mamma sa det igår när jag var där, att det fattas väl bara att det ska hända dig något också.. Men det får vi ju hoppas att det inte gör..

Ska försöka se till att boka in en hälsoundersökning med tänkte jag, för skulle vilja göra en sån bara för att kolla läget och se hur det står till med allt.. Kan ju vara bra att veta liksom..

Funderar på att gå/åka till min mormor och morfar o hälsa på någon dag denna vecka & kolla hur det är med dom.. Dom brukar ju bli rätt glada när man kommer..

Ne dags att göra något åt magen som kurrar..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0