Bad News

Är så trött på dåliga nyheter just nu.. Fick ännu en idag, vet iofs inte om den är så dålig som den skulle kunna vara än.. Får veta mer om det imorgon men ja jag hoppas ju såklart det blir ett positivt besked.. Tycker det får räcka med all skit som redan hänt detta år.. Resten av året skulle ju gärna kunna få vara lite mer positivt..

Aja ingen idé att älta i det där mera nu, som sagt vet ju inte så mycket än.. Bara hoppas det är ett positivt besked man får imorgon.. Vilket jag ställer in mig helt på att det kommer och bli..

Annars idag har jag inte gjort så mycket, plockat lite hemma och sen varit ute en sväng förut..

Ska fixa lite te och sen kolla klart på Hawaii five-0 nu tänkte jag och sen blir det väl sängen snart kanske.. Blir och ställa klockan eftersom jag inte vill sova för länge imorgon, då jag ska upp tidigt på måndag igen..

Imorgon ska jag styra lite här hemma och sen middag hos föräldrarna är det tänkt..

Gonatt


Kommentarer
Postat av: emmi

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem, och du kan alltid testa sidan! Det skadar inte =) Du behöver inte uppge några personliga uppgifter när du blir medlem.



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

2011-05-22 @ 20:10:53
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0