Benpass

Är inte pigg för 5 öre, somna inte förrän runt 3 inatt och sen vakna av klockan som ringer vid 8 är väl sådär lagom kul.. Men men upp kom jag ju så, nu har jag precis käkat lite frukost och ska vartefter göra mig iordning för att dra ner till gymmet och köra ett benpass.. Funderar på att svänga förbi mobilakuten först och se om dom har öppet, annars får jag ta det senare idag sen..

Helgen har jag väl inte gjort så mkt speciellt, i lördags storstäda jag hela lägenheten och igår tvättade jag.. Sjukt att det kan bli så mkt tvätt på bara 4 dagar.. Men ja sen måste jag ju tvätta typ 2 gånger i veckan nu när jag tränar så mycket så man kan tvätta träningskläderna iaf och dom hinner torka o så..

Kollat igenom första säsongen av Sons of Anarchy med i helgen, köpte ju första säsongen för ett tag sen.. Har ju sett alla säsonger förut men kände för att glo igenom första igen.. Lär säkert kolla igenom 2a och 3e med innan den 4e säsongen börjar sen..



Tur att jag har alla mina serier att följa eftersom jag har no life.. Haha nerå skoja bara.. Men jag tycker faktiskt det är rätt skönt att vara ensam så jag känner inte behovet av att umgås med folk varenda dag även om det såklart också är kul när det händer saker.

Ne nu ska jag dricka upp mitt te och sen göra mig iordning så jag slipper stressa ner till gymmet.. Ska bli kul och se hur går att köra ben idag eftersom jag haft lite ont i ena benet i helgen.. Men men det går nog bra..

Bye

Kommentarer
Postat av: mahtab

fin blogg du har!

2011-05-30 @ 16:07:04
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0