Dags att svettas igen

Tvättat nu under dagen och var precis nere och hämtade det sista.. Tvättade alla mina träningskläder idag med men hängde dom i torkrummet eftersom jag behöver ha träningskläder sen..

Ska fixa lite att äta snart, och sen börja göra mig iordning för att dra till gymmet och köra lite kondition..

Lämnade ju in mobilen igår, och fick ett mail precis om att den redan var klar för att hämta ut.. Det är ju väldigt snabbt jobbat ifal dom lagat den redan.. Och eftersom det ligger i närheten av gymmet så blir det väl att dra dit och hämta ut telefonen först kanske..

Ne nu kurrar magen här så måste fixa lite käk nu så jag hinner smälta maten lite innan det är dags och träna..

Bye

Kommentarer
Postat av: kristin

sv: bra säg till när du lagt till mig så lägger ja till dig! :)

2011-05-12 @ 16:00:18
URL: http://khagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0