Friday friday

Fredag idag då, riktigt härligt väder ute även om det blåst lite..

Var på gymmet imorse som vanligt och idag körde jag armar.. Hade ju egentligen tänkt köra kondition efter styrketräningen som jag nog skrivit förut.. Men Annie kom med en bra idé och blir nog att köra så istället..Köra 1 veckas kondition för att nästa vecka bara köra styrka, så köra varannan vecka.. Men det kan nog bli bra att köra så, och då kommer jag ju inte tröttna lika fort heller för då ser ju inte alla veckor likadant ut med träningen..

Sen på vägen hem från gymmet så köpte jag jordgubbar på Ica, som jag ska äta lite senare tänkte jag.. Va sugen på chips men köpte jordgubbar istället, då det kändes en aning nyttigare och är lite godare också faktiskt..

Tagit tag i lite som behövs göra här hemma, men har fortfarande storstädningen kvar som jag ska ta tag i sen tänkte jag..

Pratade lite med Mr M förut med och ja det var ju en intressant konversation.. Haha.. Det skulle inte bli lätt för mig nästa gång vi sågs tydligen.. Hahaha.. Vi får väl se hur bra det lyckas.. Haha..

Konstigt det där hur man inte släpper taget om någon.. Hade nån annan kille kunnat träffas lika sällan som jag och M träffas så hade jag struntat i honom helt och hållet för länge sen.. Men med vissa är det väl värt väntat på att träffas medans andra inte är lika intressanta och man inte får ut lika mkt utav att umgås med..

Vet inte men kan nog vara lite så.. För just nu känner jag mig bara så trött på karlar, jag hör inte av mig till en enda jävel av det manliga könet för tillfället.. Vill dom nått får väl dom höra av sig helt enkelt..

Ne nu  ska jag ta och vila lite för att jag har ont i magen igen.. Och sen blir det väl att röja upp och styra lite här hemma..

Bye

Kommentarer
Postat av: Martine Johansen - Kommenterer tilbake!

så bra du skriver :)



-follow me on twitter, then i follow you http://twitter.com/#!/martiinej :)

2011-05-21 @ 10:05:11
URL: http://photohansen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0