Friday

Då var det helg igen då.. För min del så ser jag väl inte fram emot helgerna lika mycket som folk som jobbar kanske eftersom jag tyvärr inte har något jobb så är jag ju ledig jämt och ständigt i stort sett..

Var på gymmet med Annie förut och körde styrka, jag körde igenom dom maskinerna jag brukar köra och sen så körde jag lite armar med Annie, hon visade några bra maskiner som jag kan köra och så körde vi lite med hantlarna där uppe sen.. Och på måndag skulle vi väl gå igenom ben lite..
Visst skulle säkert kunna komma på det själv, men hon har ju ändå tränat styrka rätt länge så bättre fråga henne eftersom hon har lite mer koll än mig..

Så tanken är att köra måndag-fredag och sen vila på helgerna och typ bara ta någon promenad då, och sen ska jag ju givetvis promenera på veckorna med om jag inte kör några km på löpbandet efter styrketräningen..

Efter gymmet så blev det att gå upp till stan och ta spårvagnen hem till mina föräldrar för att bli bjuden på middag.. Kött och sallad, väldigt gott var det iaf och jag är fortfarande mätt på det så det är ju bra..

Resten av helgen lär nog bli väldigt lugn, imorgon har jag väl lite hemma som behöver göras och som jag hade tänkt ta tag i då och sen på kvällen blir det säkert att kolla på ESC finalen, och se hur det går för Sverige.. Men kommer nog bara se Saades framträdanden och sen se på nått annat på datorn tills det är dags för rösterna..

Ne nu tänkte jag nog fixa lite och dricka och sen sätta på en film innan sängen kallar..

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0