Frukost

Var på Ica imorse och köpte lite frukost eftersom jag inte har något hemma.. Blev nybakat bröd och ost, mycket gott måste jag säga.. Ica öppnar ju 7 numera på morgonen och det tycker jag är bra iaf som idag då jag behövde få i mig frukost ett tag innan träningen..

Men något jag inte gillar är att allt bröd ligger helt öppet, ingen dörrar eller så.. Vilket såklart innebär att brödet stelnar och blir hårt mycket fortare.. Oxå en anledning att vara där tidigt så vet man att man får rätt så precis nybakat bröd..

Nu ska jag strax byta om och sen traska iväg mot gymmet och möta upp Annie för ett träningspass..

Känns som jag har hur mycket som helst att göra idag egentligen fast kanske inte är så mycket utan mer att jag man ska behöva flänga fram och tillbaka överrallt känns det som.. Först träna, sen hem och vänta på att det ska bli dags att åka o handla med pappa och sen efter det gå till Ams och fixa papper och sen till S och lämna in papper och bara att fixa med papprena kommer säkert ta 30 minuter för att det alltid är så mkt kö...

Sen behöver jag verkligen städa också, får se om jag kanske kan hinna påbörja det efter gymmet och innan jag ska handla.. Annars får jag ta det i eftermiddag eller imorgon..

Och eftersom jag är sån att jag känner mig stressad ganska lätt så känner jag mig ju stressad redan nu över allt som jag behöver hinna med att få gjort idag.. Eller ja det är väl städningen som är mest tveksamt att jag kommer hinna och sen orka med idag..  Men ja finns ju allitd imorgon så att säga..

Jag är ju rätt trött i kroppen på ett sätt känner jag, och skulle jag inte tränat med Annie så hade jag nog inte ens gått till gymmet idag utan bara gått o sovit nån timme till.. Jag känner verkligen i kroppen att den inte är van att träna såhär mycket som jag gjort senaste veckan.. Men men den vänjer sig väl vid det snart..

Ne nu rinner klockan iväg här lite så dags att dra på sig träningskläder och dra ner till gymmet..

Bye

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har starta en frågestund!

Tryck på länken och ställ en fråga!

Kommenterar i bloggen när svaren är ute!



http://rrebeccak.blogg.se/2011/may/ny-fragestund.html

2011-05-17 @ 10:08:13
URL: http://rrebeccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0