Lördag

Blev att käka middag hos mina föräldrar idag med, och jag gick faktiskt både dit och hem.. Var riktigt skönt väder ute så väldigt härligt med en promenad då.. Så totalt 90 minuters promenad blev det idag, inte dåligt det..

Precis kollat på fyrans nya program Kvällen är din, lite kul att se faktiskt då vissa drömmar som blev uppfyllda var lite coola att dom lyckades fixa tycker jag.. Eller ja främst det att få sjunga med Josh Groban och sen var det en tjej på 10 år som fick träffa Justin Bieber.. Lite coolt tycker jag..

Och nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen och glo på en film tänkte jag.. Funderar att se på Just go with it sen men först ska jag ta hand om tvätten från igår innan det blir film eller om det blir lite tvspel istället kanske..

Köpte med mig ett paket glass när jag gick förbi Hemköp på vägen hem förut.. Testade en ny smak och så jävla god den glassen var.. Kan nog bli en favorit i sommar även om den inte kommer ätas så ofta..


Kommentarer
Postat av: Corny

gillar bakgrunden på din blogg :D

2011-05-08 @ 18:53:05
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0