Måndag kväll

Kollar på Nitti leaks på 5an just nu, funkar ganska bra som tidsfördriv innan man blir tillräckligt trött för att sova.. Hade egentligen tänkt glo på en film men jag pallade inte och kunde inte bestämma mig för vilken film jag skulle se.. Jobbigt när man har många alternativ..

Imorgon blir det gymmet igen och då ska det tränas axlar, sen kommer jag nog inte göra så mycket mera tror jag faktiskt.. Bara vara hemma och dega, skulle vara ganska skönt med tanke på att det kommer vara en del att göra resten av veckan sen..

Mötte upp Sandra och Joline förut typ en timme efter jag hade tränat, så gick vi först till hyresbostäder så hon kunde välja ut tapeter till sin nya lägenhet.. Det var inte det lättaste kan jag säga, vi satt där i 1 timme nästan innan vi hade kommit fram till något bra..

Sen blev det att dra och lämna in min mobil på mobilakuten, och kunde dom laga mobilen så får jag tillbaka den denna vecka.. Men hon trodde att det kunde vara ett fabrikationsfel eftersom det är samma fel inom några veckor bara.. Ska ju som sagt bli kul och se hur länge det kommer hålla denna gång.. Men ja efter 3 gånger med samma fel så har man ju rätt till ny produkt..

Blev även att dra till Ams och lämna in Fk pappret, så jag skulle slippa hinna med det innan kl 12 imorgon då det blir lite tajt med träningen..

Sen blev det att gå på stan lite och sen dra och fika, som Sandra var gullig och bjöd mig på som tack eftersom jag ska hjälpa henne i veckan..

Ne nu har jag skrivit färdigt om egentligen inget alls intressant.. Var något annat jag tänkte på men det glömde jag bort..

Aja ska glo runt lite och sen blir det nog att försöka sova snart..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0