Måndag

Inte gjort alls mycket idag, varit rätt oeffektiv men det är skönt att vara det med ibland.. Tog iaf en promenad till Ams förut idag och lämnade in FK blanketten så jag får mina pengar om 2 veckor..

Skorna jag köpte känns ju mycket bättre nu och är jättesköna att gå i nu.. Så det är ju bra, men det brukar ju ge med sig när man gått in dom lite..

Annars har jag inte gjort så mkt nu under kvällen heller, suttit på msn och pratar med lite folk bara..

Imorgon blir det väl att göra lite tråkiga måsten som att städa, diska och försöka röja upp lite här hemma.. Ska även packa ner lite grejer jag inte vill eller behöver ha här nere med innan veckan är slut tänkte jag, och ställa upp på vinden så jag slipper ha så jäkla mkt saker överallt..

Skulle vilja åka till IKEA och handla lite med, men det får väl bli nån gång när man har lite mera cash så man kan handla lite mera saker, för man vill ju oftast ha mer än det man planerat och köpa..

Ne nu ska jag inta soffläge och kolla på Nittileaks tänkte jag..

Bye


Kommentarer
Postat av: Corny

Hej!

Nu kör jag igång Dagens Blogg igen, vill du vara med så anmäl dig här: http://cornyz.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html

Imorgon drar jag minst en vinnare!

Lycka till :D



Vill du inte vara med så ber jag om ursäkt för kommentaren!

2011-05-03 @ 14:56:16
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0