Rygg

Imorse, eller ja vid 10 så var det dags för dagens träningspass som idag blev ryggen.. Har knappt tränat kondition alls denna vecka och det är ju inte så jäkla bra.. Har mest bara blivit lite kort promenader och det känner jag att det är inte tillräckligt.. Skulle vilja köra lite kondition imorgon med efter styrketräningen men det hinner jag ju inte imorrn då jag måste hem till tvättstugan..
Får ta igen kondition lite mer i helgen sen istället med långa promenader så jämnar det nog ut sig kanske, så får jag ta och köra det efter styrketräningen nästa vecka.. För kondition måste jag köra också, kan inte bara bygga muskler det funkar inte när man vill gå ner i vikt..

Men sen när jag tappat all den vikt jag vill gå ner så kommer det väl bli att fokusera lite mer att få lite muskler och så.. Men det är lång väg kvar tills jag är där jag vill vara med min vikt.. Sen vet jag att jag inte kan fokusera så mycket på vad vågen visar då den inte kommer visa helt rätt med tanke på att jag kommer få lite mer muskler och muskler väger ju mer än fett.. Så därför mätte jag mig ju så att jag kan se på måttbandet hur mycket som händer med kroppen..



Tänkte först skriva ut måtten här i bloggen men ändra mig ganska snabbt då jag inte riktigt vill att alla ska veta det, kanske skriver ut det sen när det börja hända lite.. Får se.. Tänkt mäta mig varje månad iaf..

Men ja träningspasset idag gick iaf bra, har träningsvärk from hell i mina axlar bara kan jag lova.. Haha.. 

Imorgon är det ju träning som gäller igen, sen ska jag tvätta också och har tvätttiden är samtidigt som jag ska träna, men det är inga problem.. Tränar ju ungefär 1 timme och då hinner ju en maskin bli klar precis lagom tills jag kommer hem igen.. Sen får man försöka hinna köra en innan man drar och så hinns det med en efter med.. Blir jättebra..

Sen måste jag till Ams och fixa ett papper och sen lämna in alla papper så jag kan få mina pengar innan den siste.. Skulle gjort det igår efter jag varit och handlat egentligen men då så kom det ju en ordentlig skur och ville inte gå i regnet och riskera bli sjuk och därmed inte få träna..

Men imorgon måste det bli av oavsett väder, finns ju paraply och det skyddar väl förhoppningsvis lite iaf.. Så jäkla dåligt att man bara få fixa det på tisdagar och torsdagar..

Nu ska jag väl ta tag i min disk lite och sen fixa något att äta.. Sen tänkte jag förbereda tvätten inför imorgon bitti så det också är klart..

Kanske att det blir en liten kvällspromenad sen innan det är dags för tvn ikväll..

Ha de bra ni som läser

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0