Sätta fart

Jag skulle ju städa nu under vakna med the voice hade jag ju tänkt.. Haha inte gått så bra hittills då folk börja skriva på msn, så fastnat lite här men ska väl ta mig i kragen och sätta lite fart kanske.. Blivit så jävla slö på sistone..

Ikväll blir det väl lugnt som vanligt I guess, finns inte så mycket att göra direkt.. Imorgon blir det nog en sväng till föräldrarna och låna tvättmaskinen och kvällen blir nog också soffläge framför tvn eller en film.. Kanske lite sällskap man får under helgen, vem vet.. Får se om jag känner för att ha nån här också..

Lite halvskön låt även om jag inte tycker den är så bra.. Lite så att den är så dålig att den blir bra.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0