Skit dag

Skrev ett halv långt inlägg om lite känslor och tankar men jag deleta det då det kändes som det blev alldeles för privat. Men idag har inte varit någon bra dag alls då jag känt mig lite halv depp.. Liksom känt mig helt värdelös, som att man är allas andra hands val jämt och ja massa såna tankar.. Men men hoppas på att vara på bättre tankar imorgon istället, för inget kul att tänka sådär..

Sen måste jag verkligen sluta vara så jävla självdestruktiv, vill bara klara av att stå emot dom dagarna när jag blir destruktiv och göra saker som jag vet bara skadar mig ännu mera. Nej menar inte att jag skär mig ifall någon trodde det.. Absolut inte.. Utan mena mer att jag äter saker jag vet att jag mår dåligt av efteråt, som jag vet att jag kommer ångra så fort jag ätit upp osv..

Sov inte alls natten som var och hade väl tänkt försöka hålla mig uppe ändå tills nu men jag somnade till 5 timmar förut idag, men ska försöka lägga mig om en stund och hoppas på att jag lyckas somna ändå..

Imorgon kanske jag får besök, inte helt säkert ännu att det blir.. Men blir att städa imorgon bitti utifall det blir så och blir det inte inget så har jag ju ändå städningen avklarad.. Så win win.. Ska nog städa medans jag ser/lyssnar på Vakna imorgon bitti, passar ju ganska bra att gå runt och plocka under tiden..

Har börjat tänka mer och mer på en person och det är verkligen INTE bra alltså.. Jag får inte börja tänka för mycket och börja tänka på personen på andra sätt för det kommer inte sluta bra iaf och det är jag helt övertygad om.. Men ja får väl se hur det blir, man kan ju inte styra sina tankar och känslor liksom men det kommer bli jobbigt att bryta med den här personen ifall känslor uppstår. vilket är precis vad jag kommer göra.. Även fast jag inte vill då personer tillför saker i mitt liv som ingen nånsin gjort förut men att bli sårad orkar jag verkligen inte med..

Aja ska inte skriva mer om det där nu, låter bara rörigt känns det som.. Får väl se hur det blir, vi ses och hörs ju inte jätteofta direkt så men har bara tänkt rätt mycket på honom senaste veckorna och vill ju träffa honom betydligt oftare än jag gör..

Ne nu ska jag se klart på tvn lite och sen ska jag krypa ner i min säng och förhoppningsvis sova..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0