Skit telefon

Var ju för några veckor sen och lämnade in min mobil för att det började lossna, visade ju en bild på det i något inlägg också.. Men ja nu har den ju börjat lossna IGEN, och är ungefär loss lika mycket som förra gången.. Så ja bara gå dit på måndag igen och lämna in telefon.. Så får vi väl se hur länge lagningen håller denna gång då, eller om jag kommer få lämna in den flera gånger innan sommaren är slut..

Så får försöka klämma in ett besök på mobilakuten på måndag, mellan träning och allt annat jag ska göra på måndag.. Men mobilakuten ligger ju väldigt nära gymmet så borde ju inte vara några problem, tar ju inte så lång stund, men måndagen känns som den kommer bli ganska stressig.. Får ta det på tisdag i värsta fall..

Lika bra att gå dit direkt istället eftersom Media Markt bad mig åka dit förra gången mobilen höll på att gå i två delar..

Men undrar hur det funkar med att få ny telefonen, hur många gånger man måste ha lämnat in den för det.. För mig att det brukar vara 3 gånger.. Och detta blir ju andra gången inom loppet av 2 veckor, och borde ju gälla att man får ny telefon efter visst antal lagningar även om det blir på mobilakuten och inte skickas iväg av Media Markt tycker jag.. Aja återstår väl att se ifall det blir att behöva lämna in den igen flera gånger efter detta..

Nu ska jag dra på mig lite kläder och göra mig iordning för att dra till gymmet och träna lite, sen ikväll blir det nog ligga i soffan och glo på film hela kvällen.. Sköööönt..

Ha en bra lördag kväll

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0