Söndag

Då var helgen slut då.. Fredagen spenderade jag med att tvätta och bara dega hemma..

Sen på lördagen så var det feeest och sen Club Aqua på kvällen såklart.. Och det var ju lika bra som alltid.. Dom lyckas verkligen bra.. Sista timmen var riktigt jäkla bra..

Blev först att dra hem till Annie och ta en grogg med henne och Polly, innan vi traskade ner till Majken för förfest.. Det började ju regna som fan när jag satt på bussen upp till Annie, så var rätt blöt när jag kom upp men det sluta ju innan vi gick som tur var..

Höll på och dö på när vi skulle upp till Majken som bor 5 trappor upp utan hiss.. Fuck va jobbigt det var alltså.. Är ju lite allergisk mot katter med, men det gick relativt bra ändå igår.. Brukar ju klara mig några timmar faktiskt innan man börjar känna sig täppt i näsan och det börjar bli jobbigt och andas.. Skönt det iaf att man inte började känna av det direkt utan klarade mig nästan hela kvällen.. Började väl komma 1 timme innan vi gick typ..

Sen blev det att traska upp till Trappan för att gå på Aqua.. Som sagt så var det riktigt bra, och sista timmen med Albin var grymt bra.. Och måste säga att jag tycker nog att Trappan är bättre lokal än Otten faktiskt, för man kunde ju öppna lite fönster och så där så blev aldrig supervarmt tyckte jag, även om man såklart blev varm ändå..

Träffa en killkompis där med som jag blev oerhört förvånad över att träffa på där, men kul och se honom..

Skippade efterfesten sen och gick hem och sov, och det var riktigt jäkla skönt.. Även om det tog typ 2 timmar innan man somnade pga att man typ hörde basen i huvvet och öronen tjöt.. Haha.. Men det är så värt det..

Idag så gick jag och mötte upp Sandra och Joline för att kolla på bilarna lite granna.. Hennes pappa skulle åkt med gjorde inte det så vi kollade mest på bilarna, och mitt ex åkte ju i tåget såg jag oxå.. Han hade gått upp en del i vikt såg jag.. Är jag taskig som är lite skadeglad åt det.. Hahaha.. Nerå ska väl vara snäll..

Sen blev det en sväng ner till McDonals och käka, jag var så jäkla hungrig och så sugen på någon fet mat.. Varför är det alltid så när man är sliten och bakis? Men det satt jävligt fint med donken alltså.. Det är rätt gott om man inte äter det så ofta, och jag äter det i stort sett aldrig längre..

Hann även med en snabb sväng förbi mina föräldrar också för att hämta syrrans wii bräda och sen skriva ut en grej från banken.. Pappa var snäll och skjutsade hem mig också så jag slapp åka med det på bussen..

Kan nog bli så att det kommer spenderas en del tid i klocket i sommar.. Har en känsla av att det kan bli så..

Ne nu ska jag avrunda detta, känns som detta blev väldigt långt..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0