Soooool

Solen verkar ha kommit tillbaka nu iaf, varit rätt fint större delen av dagen tycker jag.. Här hos mina föräldrar just nu, blev att tvätta idag istället.. Hade visserligen saker att göra hemma men får göra klart det under helgen.

Iaf packat ner lite grejer i en kartong som sen ska upp på vinden någon dag, blir väl att röja upp och kasta alla papper som ligger lite överallt sen när jag kommer hem också.. Kanske städa och diska med, får se vad jag orkar..

Men valde ju lite fel dag att tvätta då mamma och pappa ska äta min favoriträtt imorgon till middag som är dillkött.. Så jäkla gott.. Lite dåligt timing, kanske åker/går hit imorgon med.. Får se vad jag känner för och orkar imorgon..

Sen blir det nog bara film ikväll, tror jag ska se I am number four när jag kommer hem, lite sugen på ostbågar också.. Får se om det följer med en sån påse med hem sen.. Troligtvis inte..

Ne ska nog gå ut och sätta mig tror jag och vänta på att det ska bli dags för mat.. Får väl passa på och njuta av solen lite medans den visar sig..

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0