Spontant

Satt och surfade runt lite granna som jag alltid gör, och kan inte direkt sova just nu då jag somna så sent igår natt och sov sjukt länge idag.. Men för att komma till sak, jag gjorde precis en sak helt spontant, vill inte skriva riktigt vad det var jag gjorde..

Och det lär ju nog dröja några månader innan det visar sig hur denna spontana handling kommer utspela sig.. Men skulle jag bli uppringd så skulle jag få en enorm chock kan jag säga.

Aja nog om detta nu så jag inte skriver nått som avslöjar för mycket för er nyfikna personer.. Är nog inte så jäkla intressant iaf, ingen jättegrej jag gjort egentligen.. Men berättar jag det så berättar jag ju bara för familjen och/eller mina vänner..

Kan som sagt inte riktigt sova nu, så funderar lite på om jag ska se nån film på datorn eller om jag ska spela lite tvspel kanske.. Men så tråkigt och spela när man bara har några banor kva och är fast så man får köra om hela tiden..

Jaja får se hur jag gör, har lite ont i magen också fortfarande efter maten förut.. Stressa i mig maten för att jag trodde jag skulle få besök men så blev det aldrig så.. Aja det går väl över snart..

Nu blir det nog film eller nån serie kanske..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0