Styrketräning

Idag var det dags för att träna igen, fast idag blev det styrketräning då jag körde kondition igår.. Men kommer lägga upp min träning lite annorlunda från och med fredag kan man väl säga.. Annie skulle vara snäll och hjälpa mig med ett schema så det blir styrketräning 5 dagar i veckan och man tränar en kroppsdel i taget.. Alltså ben ena dag och rygg andra och så vidare.. Och det är så jag vill träna egentligen, då jag får in lite mera styrketräning och det kommer nog ge lite bättre resultat med tror jag..
Och sen nu när det är vår och snart sommar så kommer jag gå mer promenader utomhus istället tänkte jag, roligare och gå ute än på ett löpband.. Och har ju en perfekt promenadsträcka att gå precis där jag bor så..

Men innan det blev träning så blev det att gå till pappas jobb och sen åka ut till Media Markt, då min telefon höll på att lossna i 2 delar. Men där så blev jag tillsagd att åka till mobilakuten istället och lämna in den.. Så pappa släppte av mig där och så gick jag ner till gymmet och tränade sen efter det..

Så ja nu är det ju bara och vänta på att den ska bli klar, dom skulle kolla på telefonen imorgon och då skulle jag få besked om vad som händer härnäst..

Kom ju som tur var på att jag hade en gammal nokia här hemma som jag låna av pappa förra året när min gamla mobil pajade. Och mitt kort fungerade som tur var i den mobilen, så man är iaf kontaktbar och det är huvudsaken..  Men vill ju såklart ha tillbaka min mobil så snabbt som möjligt..

Imorgon så blir det att först tvätta och sen blir det att dra till gymmet igen.. Kanske att jag går till Ams och fixar papper jag behöver därifrån innan jag traskar ner till gymmet.. Får se, beror på när jag blir klar med tvätten annars får jag ta det nästa vecka..

Ne nu ska jag fixa mig lite te strax och sen invänta att Greys Anatomy ska börja..

Ha de gott

Bye

Kommentarer
Postat av: kristin

superfin blogg! följ varandra via bloglovin? :)

2011-05-11 @ 22:22:35
URL: http://khagglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2011-05-12 @ 22:09:20
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0