Tisdag

Axelpasset på gymmet gick bra dag, även om det var riktigt tungt mot slutet men då brukar man vara rätt slut i axlarna och inte ha så mkt krafter kvar..

Var och hämtade ut ett paket på Ica förut som jag hade beställt.. Hade ju lite rabatt och fick denna för bara 40 kr, så inte så dumt.. Kan va kul och ha och titta lite i..



Funderar på att mäta mig lite på torsdag även om jag ska vänta några veckor till egentligen med det, men lite kul och se om det hänt något.. För jag har ju märkt lite att magen sjunkit lite och även folk som sagt det också.. Får väl se om jag kan hålla mig..

Imorrn blir det ju gym som vanligt och sen tvätta efter det.. Blir och träna på torsdag med och sen kommer jag nog åka direkt till mina föräldrar efter det och vara där tills jag ska möta upp Sandra.. Så kan jag duscha och kanske tvätta träningskläderna då med..

Jobbiga är ju bara att jag kommer behöva bära med mig 2 väskor till gymmet eftersom jag måste ha med mig träningskläder, kläder och sen lite andra saker som ska med oxå.. Men men det går nog bra, inte så långt att bära som tur är..

Ne nu ska jag nog sätta på lite musik och sen bläddra lite i MJ tidningen, eller ska man säga bok.. Känns mer som en väldigt tjock tidning än en bok..  Aja..

Ha det gott i solen och värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0