Tisdag

Har knappt varit hemma idag känns det som.. Va på gymmet vid 10 imorse och tränade, blev att gå 4 km idag.. Va helt jävla slut efter det..

Sen hem och duscha och käka lunch som jag handlade med mig hem från Ica idag faktiskt då jag inte kände för att fixa ihop något hemma direkt när jag kom hem.. Så köpte thai mat som dom brukar sälja och det var så jävla gott, men lite starkt då det var chili i men satt väldigt fint.. Och inte så jäkla onyttigt heller tror jag iaf, och jag käkar ju inte soya såsen heller för den är det ju en del socker och så i.. Men ja det var jävligt gott iaf efter ett träningspass & höll mig mätt ett bra tag på det.. Skulle kunna köpa sån där kartong med thai flera ggr i veckan om det var så..



Sen när man hade varit hemma en stund blev det att gå ner mot stan och möta upp Sandra och Joline.. Blev även en fika på stan innan vi var så hurtiga att vi gick till hageby hem till hennes farmor och farfar för att hon skulle hämta lite post.. Blev även en kort visit till min mormor och morfar medans jag ändå var i hageby..

Så känner att jag fått en del träning idag eftersom först gå 4 km på gymmet och sen ner till stan och vidare till hageby.. Inte så jäkla dåligt jobbat..

Nu är jag ganska så trött kan jag lova, ska fixa mig lite te nu och sen kolla på Desperate Housewives innan det blir dags för sängen..

Bye

Kommentarer
Postat av: MADELEINE -

sv. Taack! :) ja jag förstår det!

borde också sova nu..

godnatt! ;)

2011-05-24 @ 23:26:30
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0