Torsdag kväll

Gick grymt bra på gymmet idag.. Körde 3 km som vanligt på  löpbandet när jag kör kondition, och så körde jag 2 km till men istället för att bara köra vanligt så la jag till lutning oxå (löpbandet höjer sig) som jag också höjde hela tiden.. Och man brände ju mer när man gjorde så som det var jobbigare förstås..

Fattar inte varför jag inte gjort så förut för egentligen men hädanefter om jag kör kondition på gymmet så ska jag köra med lutning då det blir bättre resultat av det men nu kommer det nog bli mest promenader ute och då blir det ju lite motstånd i backar och så oxå, så det blir nog bra.. Imorgon ska jag träna styrka med Annie, tror vi skulle köra armar..

Hade besök av en snubbe från HF förut idag med.. Så jävla jobbig alltså, jag sa nej flera gånger och han fortsatte tjata om att jag skulle vara medlem och att det var så jäkla bra hit och dit.. Och ja visst det är det säkert också när man får problem.. Men jag blev väldigt irriterad när han vägra ge sig och gå iväg då jag påpeka flera gånger att jag skulle iväg och att jag var rätt stressad..
Och han säger att men det tar bara 1 minut att fylla i blanketten o bla bla, men hallå vad är det du inte fattar jag är redan stressad blir väl för fan inte mera stressad av du står där och babblar.. Jäkla idiot rent ut sagt att inte ens fatta.. Respektera vad man säger och att man ska iväg.. Spelar ju ingen roll om det tar 1 minut(som han sa) att fylla i ett papper om man redan är stressad och han redan stått och pratat i minst 5 minuter..

Sen fråga jag om man inte kunde bli medlem på deras hemsida sen istället, men nej det gick ju inte för att han måste ju åka ut igen då för att jag måste skriva på och så.. Men så får jag ett papper av honom med uppgifter och så på, och så ser jag sen när jag stängt igen dörren att där fanns det ju en medlemsansökan som man kan skicka in.. Varför inte bara bete sig som folk och ge mig den direkt istället när jag säger att jag snart ska iväg och är väldigt stressad? Men nej då ska man stå och babbla på om en jävla massa skit och ta upp min tid helt i onödan..

Ne vart bara enormt jävla irriterad över det där alltså.. Är det något jag blir irriterad över är det när folk inte kan lyssna eller respektera det man säger utan ska fortsätta hålla på.. Dom kanske skulle tänka på att skicka ut någon som lyssnar lite mera på vad man säger och inte fortsätter och babbla och tjata när man sagt att man inte har tid och är stressad och min stressnivå ökar ju när han står och babblar och inte förstår ordet NEJ... 
Jag kan ju inte vara så otrevlig att jag bara stänger igen dörren tyvärr men idag var det fan nära.. Hörde att han var hos grannen därnere med efter mig och henne fick han inte heller något ja av.. 

Jag anser ju såhär att vill jag bli medlem i något så ser jag ju till att bli det.. Jag är ju inte dum i huvvet liksom.. Han kom ju precis när jag skulle börja göra mig iordning för gymmet och gå och möta upp Annie med, vilket är varför jag var stressad då jag skulle hinna med lite annat innan träningen..
Alltså ska inte skriva om detta mera för blir bara irriterad igen då över att han betedde sig som att min tid inte var lika viktig som att han skulle lyckas få mig att bli medlem..

Märkts det att jag blev irriterad över detta kanske?

Ska fan sluta öppna dörren när jag inte vet vem det är, skiter i om det hörs att jag är hemma..

Ne nu ska jag se på tvn lite till och sen ska jag krypa ner i sängen och sova lite granna tänkte jag och sen ställa klockan till imorgon också..

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett armband. Kika gärna in och anmäl dig. Lycka till! :)

2011-05-13 @ 08:34:37
URL: http://liinda.myshowroom.se
Postat av: mysan

Tänkte kika in och önska dej en fin fredag! :)

kramis

2011-05-13 @ 19:47:05
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0