Torsdag

Hade tänkt gå upp kl 7 imorse och hunnit städa lite innan gymmet idag.. Men jag somna inte förrän 2 inatt så blev att sova till halv 9 istället..

Så då var det bara att gå upp gå ner och sätta på en maskin med tvätt, upp och göra sig iordning för gymmet och käka frulle.. Sen upp och hänga upp tvätten innan man gick till gymmet och sen slänga i en maskin till som fick gå medans jag tränade.. Gäller ju att vara lite effektiv ibland, och så hade jag ju bara träningskläderna att tvätta när jag kom hem sen..

Blev en promenad till Ams sen med, och tog en liten omväg hem så det skulle bli en liten längre promenad så fick lite konditonsträning idag iaf.. Körde mage och vader idag på gymmet med Annie, ganska så jobbigt kan man ju säga.. Men ja det ska ju inte vara lätt att träna egentligen utan man ska ju behöva anstränga sig lite granna..

Imorgon blir det gymmet igen och då står armarna på tur och sen tänkte jag faktiskt gå några km på löpbandet efteråt också efter styrkepasset är klart..

Och nu ska jag ta en panodil och ligga i soffan och glo på lite film eller nån serie och bara ta det lugnt.. Fick verkligen mensvärken from hell precis och man känner inte för att göra så mkt då när man har sjukt ont..

Skulle ju behöva städa, men ja det ska ju vara städat och klart senast på söndag iaf.. Och på helgerna vilar jag ju från träningen så då finns det väl all tid i världen..

Ne ta en panodil och sen inta soffläge ett tag iaf.. Kanske får rycket och städar iaf sen..

Bye

Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan söt :)

lust å fråga nåt i min bloggsvar elr lägga till mig på blogglovin? :)

kram, hur ser helgen ut annars?

2011-05-19 @ 17:12:26
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0