Tränat

Kom hem från gymmet för typ 30 minuter sen, varit och kört kondition idag.. Haha helt slut och genomsvett efteråt.. Mina trosor var helt blöta när jag kom hem, fräscht liksom.. Haha men man ska ju vara lite svett när man tränat så..

Nu blir det enbart soffläge resten av kvällen, vänta på att Desperate Housewives börjar och sen lär jag nog somna rätt gott ikväll eftersom jag är helt färdig nu..

Ska väl ta mig ner till tvättstugan och boka en tid oxå, inte gjort det ännu..

Upptäckte ju när jag satt och vänta på Annie förut att min mobil håller på att gå i 2 delar, har sån telefon där man skjuter upp ena delen så man kan skriva o så.. Så jäkla dåligt alltså, jag köpte telefonen i augusti förra året så den är inte ens 1 år gammal.. Jäkla skit telefon.. Men men ska åka och lämna in den på fredag är det tänkt, om jag inte fixar det innan förstås.. Jobbigt med att behöva vänta på att dom ska fixa telefonen och så bara men ja jag kan ju inte låta bli att lämna in den och riskera att det lossnar totalt..

Ne dra på sig lite kläder och sen gå och boka tid i tvättstugan då kanske..

Bye

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Härligt med träning!



kolla gärna in min sida och se om det är något för dig.



Lycka till med träningen!



Mvh

Daniel

2011-05-11 @ 04:48:48
URL: http://www.ekonomiskt-oberoende.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0