Träning

Idag var det dags att ta tag i gymmet igen, inte varit där på typ 1 månad.. Gick dit med Annie imorse och jag kan ju lova att det kändes att det var ett tag sen man körde styrketräning på gymmet.. Orkade inte ens köra klart allt, utan sket i det sista för jag orkade liksom inte..

Sen blev det hem och ta en dusch och sen gå och möta Sandra och Joline för en promenad runt strömmen, vilket var riktigt jävla skönt och varmt.. Men ja duschen efter gymmet kändes väl lite halvt onödig då man blev svett igen även fast man gick i bara linne..

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, städningen skulle ju inte skada att ta tag i och sen gå ner och boka en tvätttid kanske och sen är det väl dags för lite mat.. Blir väl och ta en dusch till men väntar nog tills jag städat och så..

Imorgon blir det gymmet igen, men blir nog mest kondition då tror jag..

Sen får man väl se vad som händer resten av dagen liksom.. Men tror inte det händer så jättemkt mera..

Ne dra på lite musik och sätta lite fart kanske..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0