Bussresa

Sitter på en buss just nu.. Men snart framme så det är skönt, lite segt att åka buss men Bus4You är ju bussen att åka vill jag lova.. Betydligt mkt mer bekväm än Swebus bussar.. Mkt skönare säten i den här bussen och lite mer utrymme för benen känns det som..

Sen åker ju denna buss lite mer direkt utan massa stop överallt så man kommer ju fram fortare oxå..

Inte för att det nog är speciellt intressant men försöker bara fördriva lite tid o därför kom det nu ett meningslöst inlägg..

Skrev ner en del annat som lite tankar om helgen och lite andra saker men jag deleta det för kände att det inte behövde publiceras så jäkla öppet.. Man får tänka sig för vad man skriver ibland när man inte vet vem som läser liksom..

Börjar bli rätt trött oxå så det ska bli ganska skönt när man väl är framme och bara få lägga sig ner faktiskt..

Ne har inte så mkt mer att skriva egentligen.. Hoppas bara att jag inte åker hem och är mer förvirrad än innan bara.. Tanken är lite att jag ska ge mig själv lite svar den här helgen med för hinna tänka lite lär jag nog göra..

Aja ska avrunda lite här nu och strax börja packa ihop för att gå av bussen o vänta på nästa jäkla buss..

Hoppas nån polare är vaken sen så man kan få lite telefonsällskap..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0