Energidryck

Drack en energidryck förut när jag kom hem efter jobbet, kände att jag behövde det för att inte somna i soffan men nja nu är jag ju kanske lite för pigg men men det rer väl ut sig det med snart..

Känner mig allmänt förvirrad som vanligt då jag vill en sak men vet att jag inte borde så blir lite jobbigt när man inte kan bestämma sig.. Men lutar väl säkert åt att jag kommer göra det fast jag vet att jag kommer ångra mig efteråt.. Dumt eller hur?

Hade i min tanke tänkt konfrontera en person som dragit en rätt bra lögn och bett om en förklaring, lr vet ju inte till 100 att det är lögner allt men mkt av det personen sagt till mig stämmer inte riktigt överens med det jag fått reda på. Och sen samtidigt som man när man läst/hört det jag fått veta nu så känner man att vissa saker som man fatta noll av blir helt plötsligt väldigt lätt att förstå varför det va/är så, sen andra saker som inte alls går ihop.. Så det är lite rörigt i skallen angående detta just nu men det löser sig väl det med nångång..

Men tänker nog låta det gå o se hur pass långt detta kommer gå.. Kan ju mot all förmodan ha fel med men den chansen är rätt minimal verkar det som tyvärr. För skulle jag mot förmodan ha fel är det väldigt mkt som inte går ihop alls o som nog kräver en rätt bra förklaring.. Men men time will tell, inget man behöver engagera sig i nu liksom.. Får se hur det utvecklar sig och vad som sker.. Men personen ska ju inte tro att det går att behandla mig hur som, för om sanningen sen kryper fram o det är som jag tror så kommer nog personen ångra att h*n drog dessa lögner från början.. Payback its a bitch så att säga och jag kan vara väldigt elak om det är så..

Visserligen tjänar man ju inget på att vara det men stör mig så mkt på folk som inte kan säga som det är när man frågar rakt ut..

I helgen kommer iaf min älskade syster hem o det ser jag fram emot, hon fyller ju år snart med.. Så blir väl säkert att fira henne lite och kanske mormor också då dom fyller tätt efter varandra.

Annars blir det nog rätt lugnt i veckan, jobba och vara hemma o ta det lugnt o hoppas man slipper förkylningen som är på gång.. Varken tid eller råd att bli sjuk kan jag säga..

Lite sugen på miljöombyte och flytt men orkar inte engagera mig i det riktigt nu så får bli nån annan gång i framtiden, för har det egentligen rätt bra här..

Får se om det blir nån ny tripp till GBG nån helg snart med, sånt som märks lite.. Känns lite som det är lite mer upp till en annan viss person om jag ska komma eller inte.. Inte bara en som ska engagera sig kanske..

Avslutar detta givande(not) inlägg med en bild från en av mina promenader runt strömmen i somras.. Är ju tur att jag skriver enbart för min egen skull och för att kunna skriva av mig för mkt mening med dessa inlägg är det inte annars iaf enligt mitt tycke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0