Julshopping

Drog till stan tidigare idag för att jag skulle hitta en väska och det gjorde jag ju men blev även lite annat handlat.. Köpte julklappar till syrran, brorsan och mormor&morfar oxå och sen köpte jag lite nya bhar till mig, 2 tröjor och 2 halsband oxå..

Skönt att ha alla julklappar klara nästan, kände att det var lika bra och få det gjort medans man ändå var på stan för när ska jag annars ha tid och ork innan den stora julrushen börjar.. Vill ju inte vara ute i sista minuten..

Dock inget jag orkar lägga ut kort på just nu men det kommer säkert..

Har precis slagit in dom julklapparna jag köpte som jag inte kunde få inslaget i butiken så nu är det bara mina föräldrar kvar som jag ska handla lite till.. Har visserligen en liten idé men den känns inte så jäkla rolig så får se om jag kan komma på något bättre..

Trodde inte jag skulle hitta nått till mormor men så såg jag en sak och den kändes bara som något mormor kommer gilla..

Kan ju såklart inte visa några kort på julklapparna heller eftersom någon i min familj kan se det då o det blir ju inte så kul..

Ne nu ska jag fixa lite käk och sen blir det nog o styra upp röran lite här hemma tror jag.. Men julpyntet skiter jag nog i, det får bli en annan dag att sätta upp det och byta gardiner..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0