Lördag


Sitter och väntar på att klockan ska bli dags att åka iväg och handla med pappa.. Ska dra med mig min pant den här gången med, när man har 2 sopsäckar med pant så är det kanske dags att panta lite kan man tycka.. Bättre och ta det nu innan det hinner bli ännu en säck..

Ska se om pappa kanske har tid att låta mig gå in på Stadium Outlet oxå och kolla lite då jag behöver en ny väska som man kan få plats med både dator och lite packning i och fortfarande kunna klassas som handbagage..
Får se om jag kan hitta någon sånt ifall jag får gå in där, men lite farligt att gå i butiker när man precis har fått lön oxå.. Får se om det blir nått sånt annars får jag väl försöka fixa det i veckan för ny väska måste jag ha till helgen..

Annars har jag inte hunnit göra så mkt här hemma idag, har massor jag behöver göra hemma som verkligen verkligen behövs kan jag lova.. Får se om jag hinner ta tag i det sen eftersom jag ska med hem o käka middag hos mina päron senare med..

Men det måste bli gjort innan helgen är slut iaf men det ska nog hinnas med det oxå..

Gjorde en väldigt impulsiv sak tidigare i veckan, eller ja hade ju fortfarande chansen att ändra mig tills igår morse när jag genomförde det vilket jag ångrar lite nu.. Det kan komma tillbaka och verkligen ge mig en käftsmäll typ.. Kan få ångra det här väldigt mkt, så nu får jag gå och oroa mig för det hela veckan och se hur det kommer spela ut sig..

Sen får man ju oroa sig lite ändå hela veckan eftersom vi på fredag ska få veta om vi får förlängt efter den 23/12 på jobbet.. Det är ju liteee segt att behöva vänta hela veckan på det, inte för att jag tror att jag kommer få vara kvar men ändå jobbigt att behöva gå o vänta på ett besked liksom.. Ska man få ett nej vill man ju mer bara ha det överstökat men veckan brukar gå ganska fort..

Har iaf lite att se fram emot när det gäller helgen iaf så det är skönt.. Men hoppas på lite öl/cider på fredag kväll iaf för det lär jag behöva.. Antingen för att fira eller för att sörja..

Känns lite sjukt att det snart är dags att sluta på jobbet, kändes som det var nyss man började.. Man kommer ju faktiskt sakna det socila lite och sen sakna en del av dom man jobbar med.. Långt ifrån alla men några få kommer man ju sakna iaf..

Sen upptäckte jag ju att min kamera pajat eller något, för den tar inte kort med blixt längre.. O den är köpt på nätet så ska försöka hitta garantisedeln till den först och främst och sen kolla upp hur jag ska kunna lämna in den på garanti.. Jävla skit liksom eftersom den funkade för nån vecka sen bara..

Ne nu ska jag sluta babbla och göra mig klar och vänta på att pappa kommer..

Bye
I think I´m falling in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0