Lördag

Valde att ställa klockan idag så jag inte skulle sova så länge, vaknade dock upp och var lite förkyld så grattis till mig liksom..

Varken tid eller råd att bli sjuk just nu men ja det går ju runt på jobbet så att säga..

I veckan så har jag inte gjort så jättemkt i egentligen då jag varit så jäkla trött efter jobbet så har jag inte orkat så mkt men i torsdags var jag på hockey i Linköping och såg på LHC-Luleå, där Luleå vann o då vart pappa glad..

Bra match iaf o betydligt roligare att se på än Div.1 matcher men så det ska vara med. Vore ju konstigt om det inte var nån skillnad i tempo osv..

Precis tvingat i mig en clementin som smakade lite sådär.. Men resten ska väl gå ner dom med senare..

Håller även på att kolla runt efter en ny dator då den jag har håller på att gå sönder och känns som det kan varab bra att köpa en ny dator innan den gör det så man hinner med att föra över o hålla på när man har gott om tid på sig..

Igår vart jag både lite besviken och lite smått arg då jag genom lite snokade fick reda på saker jag nog egentligen inte hade velat veta.. Men ja folk borde ju lära sig att inte ljuga så mkt kanske, för man kan få reda på en jäkla massa via nätet o speciellt en sånhär lögn är ju ganska lätt att få reda på sanningem om.

Men ja som sagt det förklarar ju en del iaf.. Dock väldigt tråkigt då jag hade fått en helt annan bild av personen men ja ibland har man ju väldigt fel helt enkelt. Får väl se om jag får chansen till en förklaring..

Ska nog sluta tro gott om folk o bara börja ta för givet att dom ljuger, så behöver jag ju inte bli besviken om det visar sig att dom gör det..

Ne nu ska jag lägga mig i soffan o se nån serie o hoppas jag inte somnar..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0