Shopping

Här kommer det som jag shoppade till mig själv förut idag om det nu skulle vara intresse för nån

 Blev en ny väska på Stadium, en väska med ett eget fack för laptopen och så får man nog plats med lite annat med.. Blir nog bra när man åker till GBG nästa gång..

 Denna köptes på KappAhl, dock blev den inte så bra på bild men väldigt skön att ha på sig..

 Ny tröja på Cubus, köpte en röd denna gång då jag fått höra att jag passar i rött och sen kul med nått annat än svart och grått. Köpte även 2 nya bhar här men dom behöver ju inte alla se..


 Och till sist 2 nya halsband till mig som köptes på Ur&Penn.. Gillar halsband som är lite långa, får se när dessa ska användas.. Kan nog bli att ett av dom används på julfesten iaf..

Resten jag köpte var julklappar och som jag tidigare nämnt går ju inte det och visas..

Nu blir det sängen för imorrn är det jobb igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0