Lördag natt

Precis kollat på filmen Drive, den var inte så jättebra utan tyckte mest den kändes väldigt seg och ett konstigt slut tyckte jag..

Idag har jag mest fixat och styrt här hemma, mina föräldrar kom hit förut idag och hjälpte mig att byta ut min gamla säng mot den nya. Hade säkert klarat det själv visserligen men lättare med lite hjälp och så slipper man dra det över golvet lika mkt. Dessvärre funka ju inte riktigt sängbenen så inatt blir att det sova på golvet typ.. Men det gör inte så mkt, bara hoppas man tar sig upp ur sängen imorrn.. Då det är långt upp från golvet.. Haha..

Skrivbordet jag köpte är också monterat och alla andra grejer jag köpte har jag plockat upp o fixat med oxå så fått lite gjort idag iaf, t.om hunnit med att tvätta 4 maskiner med tvätt..

Städningen får bli morgondagens uppgift och sen fixa med allt annat man ska göra.
Nackdelen med att inte orka så mkt i veckorna är att det känns som man har massor att göra på helgerna, måste till stan en sväng oxå och byta ut min jeans jag köpte då knappen visst var trasig.. Lite drygt..

Nu ska jag nog ta en värktablett och sen gå o lägga mig tänkte jag så man inte sover bort hela dagen imorgon för vill gärna hinna med allt jag tänkt göra..

Ne ska väl borsta gaddarna och sen krypa ner i min nya säng..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0