Torsdag

Den här veckan har jag verkligen känt mig jävligt trött alltså, men kan ju bero på att jag inte sovit lika mkt som jag brukar.. Räcker att det blir 1 timme mindre än vanligt så är jag helt paj nästa dag.

Har väl inte gjort så mkt vettigt i veckan, träffat en polare i måndags och idag o sen tvättat lite oxå.. Hade även lite besök igår, o det var ju trevligt..

Imorgon är det äntligen fredag igen, även om det känns som veckorna går ganska fort så är ju helgen över lite väl snabbt.. Men skönt med fredag iaf och helgen lär bli väldigt lugn som vanligt.. Är rätt trött på party därav jag hellre är hemma o tar det lugnt o glor på film typ..

Sen rätt skönt att få slappa o ta det lugnt o sova framför allt.. Storstädning är det väl tänkt att jag ska göra med innan helgen är slut..

Hoppas på att kunna åka till GBG nån helg snart med.. Skulle vara skönt o slippa stan o komma bort lite o sen saknar jag ju C lite med för att vara ärlig..

Hoppas man får sin lönespec. imorgn, ska bli kul och se vad man får i lön nu när jag jobbat en hel månad förut några timmars karens och en sjukdag då.. Men svårt o räkna på det där tycker jag, därav kul och se..

Nu tänkte jag nog göra mig iordning för sängen och ta o slagga tidigt för en gångs skull, får väl se hur långt jag kommer med den tanken.. Kommer säkert på nått annat jag ska kolla..

Aja

God natt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0