Fredag

Det känns så jävla surt att vara hemma från jobbet asså, jag vill ju jobba liksom.. Aldrig kul att förlora cash kan jag säga..

Precis pratat klart med försäkringskassan, så  nu är det fixat iaf.. Ska klä på mig och gå ner runt hörnet och lägga på ett brev så det oxå kommer iväg idag.. Helst ska det ju bli gjort innan dom tömmer lådan..

Sen blir det hem igen och bara ta det lugnt, glo någon film, kolla nya avsnitt av lite olika serier, dricka massa vatten, te och knapra halstabletter typ.. Och ungefär så kommer min helg se ut.. Roligt värre..

Tvinga i mig något att äta oxå kanske.. Inte jättehungrig direkt men kan ju vara bra med lite mat liksom..

Ne klä på sig ordentligt och sen gå o lägga på brevet på brevlådan..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0