Fredag

Äntligen lite helg men ja den är ju snart slut.. Har orkat hålla mig uppe längre än vad jag trodde jag skulle göra.. Men det blir sängen snart, ska upp skapligt imorgon och tvätta det jag inte orkade tvätta igår..

Måste ta hand om den tvätten med, men det hinns med imorgon innan första maskinen med tvätt är klar..

Känns som man knappt har någon fritid alltså, man jobbar och så är man astrött efter jobbet men försöker ändå göra lite i veckorna ändå, annars blir det mesta på helgerna..

Imorgon är det lite party iaf, hoppas det ska bli kul.. Sen är det även planerat lite annat imorrn kväll/natt med, om det nu blir av är ju en annan sak.. Det vet jag ju inte förrän då liksom, men skulle på ett sätt vara kul och ett annat helt sjukt.. Haha..

Sen börjar jag få massa jävla hjärnspöken och min hjärna börjar inbilla mig en massa saker som jag säkert inte ens stämmer men jag får liksom för mig det och då är det svårt att släppa det.. Men men skitsamma, det är som det är liksom..

Ne borsta tänderna, ställa klockan så man inte missar tvättstugan och sen blir det sova och hoppas det blir en bra kväll imorgon..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0