Lill lördag

Redan onsdag och det känns ju väldigt skönt att det är torsdag imorgon när man vaknar.. Härligt med helg snart :) Men bara skönt att veckorna går fort, lite tråkigare att helgerna går ännu snabbare.. Hinner inte med hälften av allt jag skulle behöva göra men ja vad gör det.. Man får ta saker när man har tid.. Lite tråkigt att man inte har tid o umgås me folk så mkt.. Men ja jag klagar ju inte över att tjäna pengar direkt..

Gått bra på jobbet idag som vanligt, trivs bra iaf.. Och man får sig ju ett par skratt om dagen med oftast.. Haha..

Blivit förkyld igen nu, och det lär nog gå lite fram o tillbaka tror jag eftersom typ alla på jobbet är förkylda så smittar man ju varandra hela tiden typ.. Men men skit samma, bara hålla tummarna att jag inte blir så pass dålig att jag måste vara hemma..

Precis sett klart på nyaste avsnittet av SoA, riktigt bra serie det där..

Nu ska jag glo runt lite på nätet och sen blir det väl nått avsnitt av nån serie innan man somnar för kvällen..

Ne fixa lite te och sen glo runt innan jag intar sängen.. Målet är att komma i säng innan 22, får väl se hur bra det går..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0