Lill lördag

Redan onsdag idag.. Helt sjukt vad veckorna bara springer förbi just nu känns det som, men är ju nog för att man jobbar hela dagarna. Och när man kommer hem, så hinner man inte mkt mer än att fixa käk, ev. träna lr fixa hemma o så är det dags att sova igen..

Och helgen går ju över direkt känns det som, där hinner man inte med att göra så mkt heller..

Hade velat åka till GBG i helgen men inga cash till det.. Det får vänta, lite annat som måste ha prio 1 nu innan jag kan lägga pengar på att åka dit.. Men ja känner jag mig rätt så struntar jag säkert i det o åker iaf sen när jag får cash..

Precis kollat in första avsnittet av SOAs nya säsong.. Härligt att det börjat igen, ska bli kul och se hur det blir detta.. Om det blir som man tror lr inte..

Lär ha no life hela hösten med alla serier som jag följer.. Haha.. Följer alldeles för många, men tur att man kan spara o se det nån annan gång, så man kan göra lite annat liksom..

Nu blir det att glo på lite tv innan det är dags för att sova igen.. Försöka komma i säng lite tidigare ikväll så man inte är lika trött imorgon..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0