Lugn helg

Helgen har varit väldigt lugn och det har varit både behövligt och skönt faktiskt.. Imorgon är det dags för jobb igen och klockan ringer vid 5 imorrn bitti.. Att gå upp så dags lär aldrig vänja mig vid riktigt men ja sen när man får lön så är det ju nog värt det förhoppningsvis..

Får se vad det blir imorrn.. Om det blir VB lr prismärka till bokrean.. Jag hoppas ju på det sist nämnda då man får lite mera variation..
Men ja det märks imorgon bitti hur det blir och vart man hamnar.. Är ju mening att jag ska vara på VB men beror ju på om det är något o göra där..

Igår så låg jag o drog mig i sängen halva dagen, missade därmed min tvätt tid så får se om det finns något ledigt nån dag efter jobbet.. Det löser sig allitd på nått sätt iaf..

Blir väl att se premiären av Idol ikväll också tänkte jag.. Inte mkt annat o se på direkt, så ska sitta här en stund o sen blir det o fixa lite te innan det börjar.. Fixa mackorna till frukosten på jobbet oxå..

Har en del jag funderar över just nu, över hur jag ska göra med saker o ting, och även en del som jag ser fram emot men inte riktigt vågar ser fram emot för mkt ifall jag kommer bli besviken, om det nu ens kommer bli av.. Har ju bara väntat flera månader hittills så jag tror det väl när jag ser det typ..

Men ja allt brukar lösa sig till det bästa på ett lr annat sätt så bara vänta och se vad som händer...

Ne nu ska jag nog kolla lite mail innan det är dags att inta soffläge med en kopp te..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0