Måndag

Ska strax dra ner till bussen och åka till jobbet, för nu är ju helgen slut och det är måndag igen.. Mindre kul är ju att jag vakna upp av att ha svinont i nacken, så har någon lätt form av nackspärr.. Härligt liksom, men men ska nog gå bra att jobba ändå.. Allt går bara man vill brukar man ju säga..

Sen efter jobbet blir det nog väldigt lugnt, försöka få ordning lite hemma bara typ..

Längtar redan nu tills nästa lön, då jag har tänkt och investera i att köpa mig en ny säng och kasta det gamla helvetet jag har som tillomed är mitt ex gamla säng liksom.. Så ja det behövs köpa en ny, och tror det kommer bli en lite större säng än jag har nu t.om..

Det ska bli väldigt skönt kan jag lova.. Sen har jag ju tänkt byta ut lite andra saker med, men får se om jag gör det..

Aja nu är det dags att kila till bussen strax så måste bli klar nu så jag slipper stressa allt för mkt ner..

Ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0