Måndag

Måndagar är ju alltid lite sega att komma igång på.. Höll på att missa bussen imorse, var på hållplatsen 3 minuter innan den skulle åka.. Gick lite för sent hemifrån, inte bra det..

Efter jobbet så gav jag mig ut i regnet och drog ner till gymmet för att köra ett benpass och sen blev det en powerwalk på 3 km i uppförsbacke så det brände lite extra mkt.. Riktigt jäkla skönt var det efteråt iaf..

Sen blev det förbi Ica och handla lite innan man kom hem, tog en dusch och sen tvättade lite oxå.. Så hunnit med en del idag iaf..

Nu är det snart dags för sängen igen så man orkar upp och jobba imorgon också.. Men veckorna brukar gå rätt så fort, helt plötsligt är det fredag igen, men helgen försvinner fort den med så..

Ska snacka vidare me lite folk innan man kryper ner i sängen..

Hoppas på att kunna åka iväg lite nån helg snart med, men får se om det går.. Har lite som måste gå före innan jag drar iväg.. Aja det löser sig..

Ne glo runt lite på datan o snacka klart me folk

Gonatt

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

jag har inga problem med måndagar :)

tycker det är skönt att komma till jobbet :)

2011-09-06 @ 22:55:18
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0