Snart helg

Redan onsdag idag, och nu är snart denna dag slut vilket innebär att det snart är dags för helg igen.. Skönt som fan, men ja helgen märker man ju knappt av eftersom den är slut så snabbt. Men ska ändå bli skönt med lite helg..

Förkyld har jag lyckats bli också, så blir att ta det lugnt i helgen.. Ska försöka orka jobba imorgon oxå, så får vi se hur det känns under morgondagen och om man orkar jobba på fredag med..

Men lär bli att vara hemma i helgen iaf och bara ta det lugnt och inte gå utanför dörren typ o försöka kurera mig så mkt som möjligt så man orkar jobba på måndag igen..

Nu tänkte jag ta en panodil och sen dricka lite te och kolla på Sons of Anarchy o efter det blir det nog sängen faktiskt för är svin trött..

Bye

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om säsong 4 av True Blood? :)

Postat av: Tess

Det är skönt att längta efter helgen tycker jag! Även om både veckorna och helgerna springer förbi!! :)

2011-09-14 @ 20:22:47
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0