Söndag

Idag har jag varit och umgåtts lite med Sandra & Joline en sväng på eftermiddan och sen blev det att dra förbi mina föräldrar och hämta några matlådor som pappa hade gjort åt mig.. Mina föräldrar hjälper mig verkligen sjukt mycket när man tänker efter..

Sen fick jag skjuts hem av pappa oxå efter jag hade hämtat matlådorna o det.. Och efter jag kom hem har jag inte gjort många knop, utan blev mest soffläge och kolla på tv typ.. Och ska väl återgå till att kolla på tv strax tänkte jag..

Imorgon är det dags för jobb igen, fick några t-shirts av pappa förut med som jag kan jobba i.. Jag förstör ju mina linnen jag har på jobbet o kommer ju snart inte ha något kvar att ha på mig på fritiden annars..

Bättre och ha det lite mer som vissa plagg är privata o andra jobb liksom. Ska investera i ett bra ordentliga byxor med sen när första ordentliga lönen kommer tänkte jag..

Får väl se om man lyckas spara så mkt, då jag har en del jag tänkt göra för pengarna när jag verkligen har råd oxå.. Visst alltid bra att spara, men samtidigt så lever man bara 1 gång och när man verkligen har råd så borde man ju få unna sig lite med.. Men ja lite kommer jag ju spara med, för jag kommer ju få minst dubbelt så mkt i inkomst så.. Lite ekonomisk måste man ju faktiskt vara..

Ne återgå till tv tittande och bara ta det lugnt innan det blir sängen

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0