Torsdag

Redan fredag imorgon, så jävla skönt det ska bli med helg.. Även om man måste tvätta i helgen, hoppas det finns någon tid bara, för har glömt att boka tid men måste försöka gå ner o kolla det imorrn antingen innan eller efter jobbet..

Skrev på papper på jobbet idag med så det var kul att ha det avklarat faktiskt.. Sen får jag ju bättre lön än pappa.. Haha o det är ju lite kul faktiskt.. Så frånomed måndag så får man ju iaf mkt bättre betalt..

Ska bli kul o se vad jag får ut efter skatten är dragen, för vet ju bara vad jag får innan skatt.. Orkar inte riktigt räkna nämligen, så blir kul att se sen när första stora lönen kommer..

Vart lite strul med FK så kommer väl inte få pengar nästa vecka som det var tänkt utan lär väl få vänta 2 veckor till, så får se hur jag ska lösa det med käk osv.. För nu måste man ju ha mat, iaf så man får lunch på jobbet annars kommer jag ju dö typ.. Ne men det löser sig väl på nått sätt, det brukar göra det..

Blev att träffa syrran lite snabbt efter jobbet innan hon tog tåget hem, sen blev det hem duscha o byta om o dra upp till stan o träffa Sandra o Joline i typ en timme lite drygt..

Ne nu ska jag fixa lite frukostmackor till jobbet imorrn och sen ska jag kolla lite tv innan jag går o lägger mig..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0