True Blood

Har precis sett det sista avsnittet av säsong 4, och jag gillade verkligen inte slutet alltså.. Jäkligt många obesvarade frågor som vanligt tyckte jag, och så måste man vänta ändå tills nästa sommar med att få veta hur det går.. Lite segt.. Aja skitsamma egentligen..

Va och tränade förut för kände mig bättre, men vet i tusan om det var en sådan bra idé för känner mig nästan sämre nu ist.. Jag har verkligen inte tid eller råd att vara sjuk alltså.. Vill ju få full lön liksom..

Aja det blir som det blir.. Jag kör på så länge det går iaf, men träningen får jag nog ligga rätt lågt med igen.. Känns som jag aldrig får träna ordentligt.. :/

Nu blir det strax att krypa ner i sängen och sova så man orkar med att jobba imorgon igen.. Idag gick iaf dagen väldigt fort tyckte jag, hoppas den går lika fort imorgon med.. Sen är det ju snart helg igen o då får jag ta igen mig..

Sen får vi se om det blir i Norpan eller någon annanstans, men blir nog att vara kvar i Norpan.. Känns bäst så när jag är lite halvt sjuk oxå, vill ju inte smitta ner folk liksom..

Ne borsta tänderna, stänga av datorn och sen sova.. Måste säga att jag sover så himla mkt bättre sen jag flytta ut sängen i köket och enbart sover där o inte kan ligga o glo på tv lr sitter med datorn i sängen osv..

Aja sluta skriva om meningslöst skit nu kanske..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0