Fredag

Fredag idag, dagen jag kände mig stressad över redan i måndags men sen så skedde lite förändringar och eftermiddagen blev helt fri istället vilket gör att jag nu kan sitta o ta det lugnt o göra mig iordning utan stress innan jag ska bli hämtad lite senare..

Ikväll blir det lite partaj ute hos en av mina kurskamrater som jag gick en Administrationskurs med i våras.. Kommer nog bli en rätt rolig kväll kan jag tänka mig.. Får väl hoppas det iallafall.

Annars så har jag kommit igång med gymmet lite igen, tränade från förra fredag till i tisdags. Så nu har jag haft 3 vilodagar från gymmet men ändå rört på mig lite.

Men hade tänkt dra till gymmet imorgon och köra ett pass faktiskt, kan ju inte vila för länge känner jag.
 
Mätte även min kropp förut, vilket inte var så kul kanske men bra att veta vad man har för mått så man kan jämföra lättare sen. Då jag inte går så mkt på vågen.
 
Har även börjat äta såna här tabletter nu, ville mest bara kolla om det funka så det återstår ju och se om 30 dagar ifall det har givit någon effekt. Visserligen ger väl gymmet en del effekt med så kanske svårt o veta egentligen, men hoppas den ger lite extra effekt. Det återstår och se, man vet ju inte förrän man prövat så att säga. Men allt som gör att man ska bränna mer är ju positivt enligt mig så hoppas den funkar.
 
 
Nu ska jag väl kolla klart lite på datorn och sen bestämma outfit för senare och börja göra sig iordning lite grann.
 
Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0