Hundvakt

Spenderade hela helgen med att vara hundvakt, vilket ledde till att jag inte sov ordentligt på 3 nätter.. Eftersom jag är ganska lättväckt, och hunden promt skulle ligga i sängen så vaknade ju jag till varje gång han rörde på sig lr satte sig upp för att han hörde någon i trappen..
 
Vilket gjorde att jag på söndagen var VÄLDIGT trött och lätt irriterad också för den delen..

Även fast jag sov 12 timmar sen på söndagen när hunden väl hade blivit hämtad av sin Matte på kvällen.. Vilket jag kanske inte hade räknat med utan mer hade räknat med eftermiddag men shit the shame..
 
Men varit hur jävla seg som helst både igår och även idag tisdag.. Måste få tillbaka dygnsrytmen lite och få lite ordning på saker o ting så det händer något.. Borde verkligen plugga för fullt, men nja det är svårt o få det gjort hemma eftersom jag inte finner det så intresserant.
 

Sen sitter jag och hoppas på svar från utbildningen jag sökte som jag är reserv på.. Hoppas ju att 4 personer ska tacka nej eller hoppa av så jag får komma in. Och så hoppas jag även på att få komma på intervju på ett jobb jag sökt och skulle bli sjukt glad om jag fick det jobbet.
 
Annars så vet jag inte om det händer så mkt, funderat ganska mkt på en del saker dom senaste dagarna får väl se om jag gör något åt det..
 
Är sjukt trött på regnet oxå, någon som vill bjuda med mig på en solsemester i 1 vecka?
 
Bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0