Lördag

Hade en väldigt trevlig kväll igår hemma hos Johanna & hennes man.. Kul och träffa alla igen också för den delen. Men dom hade lyckats bra och Johanna skulle verkligen jobba som festfixare för hon kan det där med att få till en bra fest.
 
Lite bilder från gårdagen, tog inte så många kort men några iallafall.
 
 Bestämda sittplatser hade man när man kom, kul detalj med en bild som skulle ha någon koppling till den som satt på platsen.
 
 
 Det var mycket att dricka på en och samma gång där ett tag.
 
Tyckte denna var lite rolig som satt vid baren
 
Orka inte lägga upp resten men det var några iallafall..
 
På tal om något annat så har jag haft en magkänsla i flera dagar, och den vart nästan lite starkare igår. Vet inte varför jag känner lr tror som jag gör. Men har haft den där känslan ett tag nu tyvärr, och den släpper liksom aldrig.
 
Lite som att jag vet att den stämmer och därmed blir ännu mera på min vakt lr något.. Jaja det lär ju visa sig med tiden hur det blir så att säga.
 
Men jag upplevde en känsla som jag inte upplevt på ett tag o som jag vet mycket väl vad den egentligen innebär.. För man känner ju lite på sig när man varit samtalsämnet precis innan man dök, det blir liksom en liten konstig stämning kan man säga.. Jag har ju upplevt den stämningen ganska många gånger i mitt liv så jag vet ungefär hur det känns & vad det oftast beror på. I´m not stupid.

Även börjat känna mig lite irriterad över lite saker som inte behövs skrivas ut kanske. Lr en sak jag börjat känna är att folk vill hjälpa mig enbart för att dom själva ska se bra ut och kunna få känna sig duktiga, och inte för att dom verkligen vill hjälpa mig.
 
Alla kan ju spela ivriga och intresserade av att hjälpa en i början, men man kan inte låtsas hur länge som helst.. Till slut så lyser det igenom..
 
Aja nu vart det lite av ett negativt inlägg, kan lätt bli så när fingrarna bara åker över tangenterna av bara farten o så helt plötsligt har man skrivit massor.
 
Ville bara säga att jag hade det sjukt trevligt igår..
 
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0