Morgonpigg?

Var sjukt trött igår ikväll, somna till redan vid 18 och sov till 22 då jag gick upp en sväng och kollade på lite tv. Men somna sen igen vid 12 och vakna pigg och kunde inte somna om kl 6 imorse.. Inte riktigt det man vill en lördag morgon kanske att vakna klockan 6..

Jag kommer ju vara svintrött sen i eftermiddag förmodligen, så lär väl säkert bli en powernap då. Ska väl försöka få lite saker gjorda under dagen som jag egentligen skulle behövt gjort för minst 1 vecka sen. Men det är svårt att få tråkiga saker gjorda eftersom det är så lätt att hitta annat och göra som är betydligt roligare. Men även jag når ju till en gräns när jag inte kan låta det se ut hur som helst.

Ska väl även försöka plugga lite också tänkte jag.. Lyckas jag genomföra detta till slutet och klara av det så kommer jag bli så sjukt stolt och nöjd över mig själv att jag inte gav upp på vägen. För redan nu är det ju lite jobbigt. Men ja det gäller ju och kämpa och tänka på vad det kommer innebära för framtiden om jag klarar av det..



Idag är det även 2 veckor kvar tills jag fyller år, inte för att det är något speciellt så. Men då blir det verkligen en storstädning här hemma eftersom jag det är tänkt att jag ska få lite gäster då.. Egentligen tycker jag nog inte riktigt om att bli firad, men visst det är ju alltid kul att få presenter givetvis.

Nästa vecka är ganska lugn, vilket är skönt då det var väldigt mycket att göra denna vecka. Hade ju hoppats på att slippa spendera helgen i Norrköping men blev kvar här iaf. Får se om det går att ordna något nästa vecka istället. Kan ju alltid hoppas iaf, för vore ju kul och hinna åka iväg innan jag fyller åtminstonde.

Nu blir det väl någon film eller något i soffan innan det är dags att göra något vettigt av den här dagen.. En promenad i det fina vädret kan ju vara något iofs.

Bye

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Hejsan!

Jag har just nu en tävling i samarbete med snowandmotion.se där du kan vinna

en valfri produkt värd 500 kr. Vill du vara med och tävla ? Gå in här http://tinyurl.com/89yas73 för att läsa

hur du går till väga.



Jag ber om ursäkt om du ej vill ha sådana här kommentarer.



Trevlig helg :).

2012-02-25 @ 11:49:50
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Studera Smart

Följ gärna min blogg. Nystartad blogg för ungdomar och studenter. Jag hjälper med studieteknik och ger andra tips!

2012-02-26 @ 13:23:44
URL: http://studera.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin byte.

Kram.



Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D



Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer.

2012-02-26 @ 14:20:44
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Julia- You know you are beautiful

Jag tycker att du är helt awesome !

2012-02-26 @ 17:30:05
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0